Helpdesk
Welkom op de helpdesk pagina van AFKAS.
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om de applicatie zonder fouten op te leveren en deze voor de gebruiker zo duidelijk mogelijk proberen op te zetten kan het voorkomen dat de applicatie niet naar behoren werkt of dat u als gebruiker vragen heeft omtrend de werking daarvan.
Hiervoor hebben wij de helpdesk opgezet.
Wanneer u vragen heeft dan verzoeken wij u om de volgende stappen te doen om tot een antwoord te komen.
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om de applicatie zonder fouten op te leveren en deze voor de gebruiker zo duidelijk mogelijk proberen op te zetten kan het voorkomen dat de applicatie niet naar behoren werkt of dat u als gebruiker vragen heeft omtrend de werking daarvan.
Hiervoor hebben wij de helpdesk opgezet.
Wanneer u vragen heeft dan verzoeken wij u om de volgende stappen te doen om tot een antwoord te komen.
1F.A.Q.Aangezien meerdere gebruikers vaak dezelfde vraag hebben wij op de F.A.Q. pagina de meeste gestelde vragen, met de reeds gegeven antwoorden, staan. Dit is vaak de snelste manier om een antwoord te vinden.
|
2KenniscentrumIn het kenniscentrum staat, per onderwerp, een overzicht met artikelen waarin uitgebreid op verschillende zaken ingegaan wordt.
|
3Support ticket Wanneer u via stap 1 en 2 niet tot een oplossing gekomen bent kunt u de vraag via een support ticket indienen bij onze helpdesk. Een helpdesk medewerker zal toegewezen worden om uw vraag te behandelen en zorg dragen dat deze z.s.m. wordt afgehandeld. Via onze helpdesk portaal kunt u de voortgang van uw helpsdesk ticket volgen.
|
4ContactIn het geval dat de voorgaande stappen onvoldoende ondersteuning bieden of is de vraag zeer urgent dan kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.
|