AFKAS helpdeskticket
Heeft u een probleem met een van onze producten of een vraag over de werking daarvan?
Vul hieronder u gegevens in en beschrijf uw vraag of probleem.
Heeft u een vraag of opmerkingen omtrent de werkingen van de applicatie geef dan in de omschrijving de volgende zaken door:
1) De organisatie waarin u ingelogd bent
2) Het objectnummer waarop het betrekking heeft of waarin u zaken constateer. Als het in meerdere objecten voorkomt dan in ieder 1 objectnummer opgeven.
3) Een duidelijke omschrijving van wat u als resultaat ziet en welk resultaat u zou verwachten
Er wordt automatisch een supportticket aangemaakt. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Vul hieronder u gegevens in en beschrijf uw vraag of probleem.
Heeft u een vraag of opmerkingen omtrent de werkingen van de applicatie geef dan in de omschrijving de volgende zaken door:
1) De organisatie waarin u ingelogd bent
2) Het objectnummer waarop het betrekking heeft of waarin u zaken constateer. Als het in meerdere objecten voorkomt dan in ieder 1 objectnummer opgeven.
3) Een duidelijke omschrijving van wat u als resultaat ziet en welk resultaat u zou verwachten
Er wordt automatisch een supportticket aangemaakt. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Na het indienen van de helpdesk ticket ontvangt u ALTIJD een ontvangstbevestiging van het ticket in u mailbox met een uniek ticket ID. Ziet u deze niet binnen 5 minuten verschijnen in uw mailbox kijk dan in de Spam box of de e-mail daar terecht is gekomen en markeer dit e-mail domein als vertrouwde afzender.
Via deze e-mail kunt u, wanneer nodig, reageren op het ticket en zullen wij de vraag z.s.m. met u afhandelen.
Via deze e-mail kunt u, wanneer nodig, reageren op het ticket en zullen wij de vraag z.s.m. met u afhandelen.