078-30 32 227 info@afkas.nl
AFKAS
  • AFKAS
  • Applicatie
  • Features
  • AFKAS Online
  • Helpdesk
  • Prijzen
  • Over ons
  • Nieuws
  • Nieuwsbrieven
  • AFKAS
  • Applicatie
  • Features
  • AFKAS Online
  • Helpdesk
  • Prijzen
  • Over ons
  • Nieuws
  • Nieuwsbrieven
AFKAS

AFKAS supportticket

Heeft u een probleem met een van onze producten of een vraag over de werking daarvan?

Vul hieronder u gegevens in en beschrijf uw vraag of probleem.

Heeft u een vraag of opmerkingen omtrent de werkingen van de applicatie geef dan in de omschrijving de volgende zaken door:
1) De organisatie waarin u ingelogd bent
2) Het objectnummer waarop het betrekking heeft of waarin u zaken constateer. Als het in meerdere objecten voorkomt dan in ieder 1 objectnummer opgeven.
3) Een duidelijke omschrijving van wat u als resultaat ziet en welk resultaat u zou verwachten


​Er wordt automatisch een supportticket aangemaakt. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
 Na het indienen van de helpdesk ticket ontvangt u ALTIJD een ontvangstbevestiging van het ticket in u mailbox met een uniek ticket ID. Ziet u deze niet binnen 5 minuten verschijnen in uw mailbox kijk dan in de Spam box of de e-mail daar terecht is gekomen en markeer dit e-mail domein als vertrouwde afzender.

Via deze e-mail kunt u, wanneer nodig,  reageren op het ticket en zullen wij de vraag z.s.m. met u afhandelen.
Wanneer u voor het eerst een helpdesk ticket instuurt krijgt u naast de ontvangstbevestiging ook een uitnodiging om u te registreren voor het AFKAS Support Portaal. 

Als u zich registreert kunt u in dit portaal u nieuwe helpdesk ticket volgen maar ook u oude tickets terugzien en eventueel her-openen.
AFKAS SUPPORT PORTAAL
Foto
Brouwersdijk 32
3314 GR Dordrecht

telefoon: 078 - 30 32 227
Privacy statement
© A&X Automatisering BV